torstai 7. helmikuuta 2008

Vastoinkäymisiä

Kyllä nyt taas vastustaa, tämä on niin minun tuuria...
Aamulla aloin leimailemaan aivan innoissani. Onnistuihan se viimein monen yrittämiskerran jälkeen. Sitten kun aloin värittämään eilisiä kuvia, niin huomasin että osatamani muste ei olekkaan vedenkestävää. Siitähän se riemu repesi! No syy ei kyllä ollut minun, vaan myyjälle oli tullut virhe tietoihin. Otin häneen yhteyttä ja hän lupasi toimittaa minulle uuden vedenpitävän musteen. Aikani mietittyä tuuriani, ajattelin värittää kuvat puuväreillä. Käytin pois noita epäonnistuneita leimauksia, eli näissä kuvasta on tullut liian vaalea. Tällaisia niistä sitten tuli.



Kaksi noista kuvista on leimattu akvarellipaperille ja yksi tavalliselle vesiväripaperille. Ero on huomattava. Mun täytyy seuraavalla naapurikaupunki reissulla ostaa iso akvarellilehtiö ja pari irtokynääkin lisää. Mulla on nyt käytössä vain 12 kpl paketti noita akvrarellipuuvärejä. Kaipailin siinä joitakin sävyjä lisää. Taidan värittää loputkin leimaamani kuvat puuväreillä ja jäädä odottelmaan sitä mustetta.

1 kommentti:

M kirjoitti...

Ovat syötävän suloisia!